Про обдарованість

Виявлення та моніторинг обдарованості учнів ФІМЛІ є однією з основних задач педагогічного колективу.

В основі педагогічної проблеми обдарованості лежить пізнавальна діяльність дитини. Обдаровані діти відрізняються широтою сприйняття світу, гострим відчуттям того, що відбувається навколо, мозок обдарованих дітей знаходиться в постійній роботі, у них добре розвинена мова, вони так само володіють великим словниковим запасом, вони із задоволенням займаються вирішенням складних завдань, не терплять втручання і нав'язування їм готової відповіді.

Багато обдарованих дітей мають математичний склад мислення, вони можуть тривалий час концентрувати увагу на одній проблемі або завданні, вміють вчитися, володіють навчальними навичками і навчальними вміннями, таким чином, обдаровані діти усвідомлюють всі етапи навчально-пізнавальної діяльності.

У обдарованих дітей підвищена схильність до розумової діяльності, такі діти багато читають, їм властива висока організованість і, як наслідок організованості, самовпевненість. Вони дуже чутливі та схильні до ігрової діяльності, до фантазій, вони так само добре розуміють гумор, але їм бракує емоційності, дуже часто їм властиве почуття страху, незадоволеності собою.

«Творчі діти – «нестандартні» діти, у них свої думки, своя позиція, яка відрізняється від загальноприйнятої. Вони іноді захоплюються тим, що незрозуміло ні однокласникам, ні батькам. Характерними особливостями, основними відмінностями обдарованих дітей є відмінна пам'ять, надзвичайна уважність, допитливість, прагнення до збагнення нового і більш висока швидкість мислення.

На думку Ж. Піаже, «Для мозоку так само природно вчитися, як для легких дихати»

Кiлькiсть переглядiв: 312

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.